пятница, 8 апреля 2016 г.

Всесвітній День Здоров'я

   
   

З нагоди святкування в Україні Всесвітнього Дня Здоров'я в Мелітопольській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №23 пройшов з 04 по 10 квітня 2016 року пройшов тематичний тиждень.  Жодного вихованця нашої школи не залишили байдужими проведені заходи: тематичні класні години "День здоров'я", виставка стіннівок "Заради здоров'я - заради життя", участь у благодійному легкоатлетичному кросі, веселі старти для учнів молодшої ланки "Роби як Я, роби краще ніж Я" і вже традиційна загальношкільна ранкова зарядка "Рух заради здоров'я".

 
Загальношкільна зарядка

Загальношкільна зарядка

Разом веселіши

Рівняння на спортсменів 9 класу

Силова зарядка для хлопців






 
Веселі старти

Команда 1-Б класу



Виставка тематичних стіннівок



Тематична класна година у першокласників

Комментариев нет:

Отправить комментарий