Школа молодого КЛАССного руководителя







Мета роботи школи молодого класного керівника  
Підвищення кваліфікації та майстерності класних керівників засобами творчої роботи у колі однодумців та впровадження інноваційних форм виховної роботи.

Основні завдання
 роботи школи молодого класного керівника
на 2015 – 2016 н.р. 
1. Підвищення теоретичного, науково – методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
2.  Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів.
3.  Озброєння  класних керівників сучасними новітніми технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
4. Орієнтування класного керівника на різні форми, прийоми, способи моделювання та організації ВР у класі, технологію підготовки КТС, та форми і методику проведення класних годин.
5.  Використання у виховному процесі методів збереження здоров’я, особистої гігієни, створення позитивного психологічного клімату взаємовідносин.
6.  Організація творчої співпраці з батьками, проведення спільних заходів, створення умов для подальшого ділового і доброзичливого контакту між батьками, класними керівниками і дітьми.

План
 роботи  школи молодого класного керівника
 на 2014 – 2015 н.р.

І. Актуальні проблеми організації виховного процесу (презентація).
1. Нормативні документи освітньої галузі щодо організації діяльності класного керівника.
2.  Вимоги до класного керівника.
3.  На допомогу класному керівнику:
·        планування виховної роботи в класі
4. Інноваційні виховні технології. 

ІІ. Підвищення педагогічної майстерності класних керівників – запорука успіху роботи. 
1.     Напрями роботи класного керівника:
·        співпраця зі шкільним колективом
·        організація навчальної діяльності класного колективу
·        організація роботи з учителями – предметниками
·        підготовка та проведення класної години за методикою КТС
2.     Співпраця з батьками:
·        соціально – педагогічний комплекс
·        рекомендації щодо вивчення родини вихованця
·        форми роботи з батьками, які має використовувати класний керівник
ІІІ. Робота з педагогічно занедбаними дітьми 
1.     Проблема важковиховуваності
2.     Самовиховання
3.     Спілкування і виховання з гіперагресивною дитиною

ІУ 1.     Аналітична діяльність класного керівника
2.     Практикум . Фестиваль методичних наробок «Сузір’я»
3.     Планування роботи школи молодого класного керівника на наступний навчальний рік
  



Советы современному классному руководителю
( по материалам http://neuch.org )

Комментариев нет:

Отправить комментарий