четверг, 24 сентября 2015 г.

Конкурс малюнків

"Тільки разом ми зробимо світ кращим"
Автор: Водолазська Аліна, учениця 9 класу
 
Обласний конкурс малюнків, плакатів і фотографій "Дружать діти на планеті"

  20-24 вересня 2015р. у Мелітопольській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів відбулася виставка дитячих творчих робіт "Дружать діти на планеті". Конкурс проводився з метою залучення молоді до кращих традицій міжнаціональної культури, формування у дітей активної життєвої позиції, готовності брати участь у суспільному і культурному житті країни та на міжнародному рівні., розвитку культурних навичок юних громадян в рамках співпраці України і Литви.
      У конкурсі брали участь учні 5-11 класів в трьох номінаціях: "Дружба наших країн", "Я і моє здоров'я", "Я і моя безпека"
Найкращі роботи відібрано для участі у обласному етапі конкурсу. 
Бажаємо юним творцям та їх керівнику, вчителю образотворчого мистецтва Кацило Наталії Вікторівні перемоги!


"Дружать діти на планеті". Автор: Сапронов Кирило, учень 5-Б класу

"Дружать діти на планеті". Автор Гаркушко Дарина, учениця 5-А класу

Комментариев нет:

Отправить комментарий