понедельник, 7 апреля 2014 г.

"Рух заради здоров'я"

7 квітня 2014 року з нагоди Всесвітнього Дня здоров'я у Мелітопольській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 23 було організовано та проведенно фізкультурну хвилинку в рамках Всеукраїнського фестивалю "Рух заради здоров'я", в якій прийняли участь учні 2-11 класів. Волонтери 10 класу підготували танцювальну хвилинку для дівчаток (керівник Римаренко Наталя Олександрівна)  та силову тренувальну хвилинку для хлопців (керівник Радченко Віталій Олександрович). 
     Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до  проблем здоров'я - Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. Це свято увійшло в традицію. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації. 
       Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце. 
У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання.
 Всім хворим - якнайшвидшого одужання. 
 Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! 
Зі святом Вас!

















 













3 комментария:

  1. КЛАССССССССНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Здорово! Все дети и учителя были в восторге от зарядки и просили проводить ежедневно! Когда -то в школах проводили школьную зарядку по утрам ,которая будила детей и настраивала на рабочий день, возможно это надо возобновить. Здоровья всем и спасибо организаторам.

    ОтветитьУдалить
  3. Прекрасная организация! Детям очень понравилось!

    ОтветитьУдалить